0 oy
633 göst.
13 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (9 puan) sordu
Kabızlık için önerdiğiniz bir ilaç varmı hamileyken kullanilan 
Gebelik haftası 6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
13 Mart 2022 (1,169 puan) cevapladı
İlaç kullanmıyorum ben ama kayısı,incir birde sabahları aç karınla elma yiyorum ben çok iyi gelmese de idare eder 
-Reklam-
0 oy
13 Mart 2022 (226 puan) cevapladı
Bn doktora kabızlık var demisdim bitane şurup yazmıştı busferde ishal etmisdi doktor soylemisdi ama fazlasida ishal eder diye kabız olmaktansa ishal iyidir bence doktora soyle sen bi

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 601 göst.
16 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucize5 (42 puan) sordu
0 oy
0 cevap 134 göst.
0 oy
1 cevap 307 göst.

1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...