0 oy
346 göst.
11 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (336 puan) sordu

Kızlar merhaba çarşamba günü devlete gitmiştim sat a gore 18+3haftalik hamileydim ama ultrason d da 2hafta önden gidiyor şaşırdım kaldım normalmidir acaba biraz korktum

image

Gebelik haftası 18+5

2 Cevap

0 oy
11 Mart 2022 (1,494 puan) cevapladı
Normal benimde öyle 30. Haftadan sonra dikkate alacağım
11 Mart 2022 (336 puan) yorumladı
Her kontrol e gittiğimde sadece 4gun falan büyüyordu çok şaşırdım
11 Mart 2022 (1,494 puan) yorumladı
1 2 hafta önde gitmesi normal sonradan dengelenir
11 Mart 2022 (336 puan) yorumladı
İnşallah canım sağolasın
-Reklam-
0 oy
11 Mart 2022 (442 puan) cevapladı
Ben de dün doktora gittim 2 hafta önden gidiyor, karın çevresi dahada ilerde gidiyor dedi doktor. 2 hafta önemli değil ama ilerlerse sıkıntı dedi bol bol yürü ve şekerine beslenmeme dikkat et dedi
11 Mart 2022 (336 puan) yorumladı
Bende pazartesi gidicem bakalım sıkıntı yoktur inşallah

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 679 göst.
27 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Sevilay40 (125 puan) sordu
0 oy
19 cevap 1,843 göst.

1,512,400 soru

24,668,640 cevap

367,136 kullanıcı

...