0 oy
270 göst.
10 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (301 puan) sordu
Kizlar çatlak oluşumu ne zaman başlar 28 haftadaki henüz yok oluşumu acaba
Gebelik haftası 28

3 Cevap

0 oy
10 Mart 2022 (995 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben 38 +4 te doğurdum hiç çatlak olmadı şükür.  
-Reklam-
0 oy
10 Mart 2022 (153 puan) cevapladı
Valla benim 35 ten sonra oldu ilk başından beri sürmediğim kalmamıştı göbeğime ama çatladı sadece kaşıntım çok olmadı çok şükür 
10 Mart 2022 (301 puan) yorumladı
Çok oldumu çatlak
10 Mart 2022 (153 puan) yorumladı
Yani aşırı değil ama anne de varsa sende de olur demişti doktorum 38 im şuan baya çatlağım var yine de sürüyorum hergün bişeyler
0 oy
10 Mart 2022 (350 puan) cevapladı
Benim 7. Ayın sonunda başladı 8. Ayın sonund apek bişey yoktu şuan 38 haftalığım ilk zamana göre fazlalaştı

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 613 göst.
6 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esma kyhn (187 puan) sordu
0 oy
5 cevap 891 göst.

1,512,562 soru

24,670,856 cevap

367,250 kullanıcı

...