Tansiyon aletini yeni aldım sonuçtan pek bir şey anlamadım sonucu en ustteyse 8 e 9 mu oluyor anlayan varsa cevaplarsanız sevinirim . Yukselmemesi gerekiyor riskli gebeliğim var düşükse avantaj ama bu kadar düşük olması da sorun olur mu bilmiyorum
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı