0 oy
245 göst.
10 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (740 puan) sordu
Kızlar kalçası dar olanın çatısı da dar olur diye geçen bir post görmüştüm burda. Doğru mu saçma mi benm kalçam yok pek o yüzden  
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
10 Mart 2022 (3,708 puan) cevapladı

Kilo alınca çatımızın genişlemesi lazım o hâlde :) Malum, kilo alınca kalçalar da genişler. Yok canım öyle bir şey.:D

-Reklam-
0 oy
10 Mart 2022 (981 puan) cevapladı

yok alakası yok ufacığım 1,55 boyum var pek bi kalçam da yok kesisiz dikişsiz 3,640 doğurdum :) 

genetik bişi canım annem anne annem hep 4,5 çocuk doğurmuşlar dikiş yok 

ablam yine öyle 

genetik bence ufacığız hepimiz :) 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 806 göst.
0 oy
5 cevap 590 göst.
0 oy
4 cevap 698 göst.

1,512,484 soru

24,669,876 cevap

367,198 kullanıcı

...