0 oy
199 göst.
9 Mart 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (407 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 11+4 haftalık hamileyim. Doktor haftaya gel bebeğe zeka testi yapalım dedi. Galiba bu tarama testi dedikleri şey.. Sonucunda korkmuyorum ama yolundan gitmeye birşey olursa çok üzülürüm aşırı duygusal biriyim.. çevremdeki insanlar yaptırma içine kapanık birisin dert edersin diyorlar. Sizce yaptırmalimiyim yaptırmasam birşey olurmu ?
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

+1 oy
9 Mart 2022 (740 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hiçbir tarama testi yaptırmadım. Sadece detaylı ultrason yaptırdım oda şükür güzeldi. :) İnsaAllah sizinkide güzel sonuçlar verir.
9 Mart 2022 (407 puan) yorumladı
Amin inşallah teşekkür ederim:)
9 Mart 2022 (740 puan) yorumladı
Rica ederim :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 259 göst.
0 oy
1 cevap 397 göst.
0 oy
4 cevap 621 göst.
0 oy
2 cevap 419 göst.

1,512,397 soru

24,668,585 cevap

367,132 kullanıcı

...