Benim hiç birşey olmadı. Gayette normal. Allah a şükür kusmamda olmadı. Bikaç ay sonrası migren ağrılarım çok oldu sadece o da geçti şükür.. Olmayabilir yani herkeste olcak diye birşey yok. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı