0 oy
182 göst.
9 Mart 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (1 puan) sordu
Mrb  kabız olup osmolok şurup kullanan varmı
Gebelik haftası 9

3 Cevap

0 oy
9 Mart 2022 (22 puan) cevapladı
Evet ya bendede aynı sorun var kabızlık☹️ 5ci haftamdayim..Çok sıvı tuketmem gerekmiş ..
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2022 (216 puan) cevapladı
12.haftama kadar haftanın 5 günü kabizdim. İlaç kullanmadım ama incir yedim şimdi kabız olmuyorum çok şükür
0 oy
9 Mart 2022 (194 puan) cevapladı
Hamilelikte kabızlığa gün kurusu kayısı çok iyi geliyo hanımlar isterseniz 1 su bardağı sıcak suya 1 2 adet kayısı koyup çay gibi yapabilirsiniz yada direk yiyebilirsiniz çok çok faydasını gördüm ben 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...