0 oy
121 göst.
9 Mart 2022 Doğum kategorisinde (14 puan) sordu
Merhabalar sezaryen olalı 10 gün oluyor 3.gün bant yapıştırıp duş almıştım doktorum bant kalabilir 1 hafta demişti bugün çıkardım, tam dikişlerimin üst kısmında hafif bir şişlik var, normal mi acaba? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 298 göst.
0 oy
9 cevap 1,195 göst.
0 oy
3 cevap 299 göst.

1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...