Kesilmez canım bebek emiyorsa süt kanalları çalışır be süt üretirler her zaman. İlk günler şişlik olur o sonradan geçiyo bi ay olmuş zaten artık ödem şişliği olmaz bebek emer boşaltır göğsünü. Bundan sonra hep böyle sönük gibi gelicek sana göğsün. Ama bebek emdikçe süt gelecek merak etme. Devam )
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı