0 oy
140 göst.
8 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (126 puan) sordu
İyi akşamlar güzel anneler ilk önce kadınlar gününüz kutlu olsun. Ya bugün alt orta kasığımda bıçak saplanır gibi ağrı oluyo 35+5 dayım bu zaman da normal bir şey mi yoksa endile etmem gereken bir şey var mı bu durumu yaşayan var mı ya da ne yapmam gerek yol gösterir misiniz 
Gebelik haftası 35+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 383 göst.
0 oy
1 cevap 341 göst.
0 oy
3 cevap 424 göst.

1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...