0 oy
233 göst.
7 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (185 puan) sordu
Kan ve vitamin hapı ne zaman bırakılmalı hanımlar ben Dr a hiç sormadım kan GYNOFERON,  vitamin decavit kullanıyorum 

2 Cevap

0 oy
7 Mart 2022 (585 puan) cevapladı
Doğunca bile devam et bir ay dediler diş ve saçlarımız için iyiymiş decavit 36 da bıraktım omegaya geçtik ona ve kana devam ediyorum 38 im şuan 
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2022 (12 puan) cevapladı
Doguma kadar dedi benim doktorum

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 297 göst.
0 oy
15 cevap 811 göst.
0 oy
1 cevap 280 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...