Haziran başı doğuracağım. Yenidoğan sadece 2 set hastane çıkışı aldım.
Bizim herseyikiz tamam genellikle pamuk ve muslim almaya bakin derim ben uzun kollu ve kisa kollu zibinlar aldim. Hirka yelek vs aldim bol bol. Elbiselerimde var zaten eskisi gib8 mevsimler olmuyor ekime kadar havalar guzel gidiyor. 0-3 aylik sadece hastane cikisim var geri kalan 3-6 bebisin boyu uzun olacak dedi doktor allah bioir yinede ona gore aliyorum bende
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı