0 oy
218 göst.
6 Mart 2022 Doğum kategorisinde (120 puan) sordu
Gayet düzenli gelen sancılarım var ama ebe sancılar aktif değil diyo ne demek bu ya 
Gebelik haftası 38+5

1 cevap

0 oy
6 Mart 2022 (98 puan) cevapladı
Bende 33 haftayım benimde sancılarım var ama banada sancılarımın normal olduğunu ama doğum sancısı olmadığını söyledi doktor 
6 Mart 2022 (120 puan) yorumladı
Bej doğururum cnm hastanedeyim ama böyle söyleyip duruyorlar
6 Mart 2022 (98 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 294 göst.
0 oy
18 cevap 1,199 göst.

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...