0 oy
163 göst.
6 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,459 puan) sordu
Kızlar çok az bir lekelenmeyle acile gittim. Bebek saglıklı cok şükür. Ama rahimde kasılma cıktı. Kese etrafında kanama vs de yok dedi doktor. Yalnız kasılma susuzluktan magnezyum eksikliğinden de olabilir dedi sizce tehlikeli bir durum mu 
Gebelik haftası 11+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 340 göst.
6 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melekk00 (1,459 puan) sordu
0 oy
1 cevap 232 göst.
0 oy
2 cevap 285 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emine- (122 puan) sordu
0 oy
2 cevap 382 göst.
25 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yarennnn34 (424 puan) sordu

1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...