Arkadaşlar 15.6gunluk hamileyim doktorum ilaç yazmadı için bende gerekli ilaçlarımı eczenneden veya sağlık ocağından tekrar yazdırıyor im. Dün sağlık ocağına gittimde aile hekimom 3kutu ilaç yazdı aranızda kullananlar warmi acaba ne işe yarıyor
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı