0 oy
489 göst.
4 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,747 puan) sordu
Kızlar selam daha önce karnımin resmini paylasmistim buradaki herkes karnın inmiş dedi. 1 Mart'ta doktora gittim isteğe bağlı sezeryan icin 11 e gün verdi ve karnin inmemiş bebek pelvise doğru degil ama baş aşağı dedi.

Bugün cok afedersiniz yoğun kıvamlı cok az icinde hafif kahverengi olan bir sümüksü bir şey aktı o esnada belime sırtıma adet ağrısı gibi ağrı girdi. O akan şey nişan olabilir mi? Şuan sancım yok bebek kanala girmeden doğum başlar mi? Lütfen bilgisi olan hanımlar yazar mısınız

38+0
Gebelik haftası 38+0

7 Cevap

0 oy
4 Mart 2022 (1,897 puan) cevapladı
Nisan olabilir canım bol bol yürüyüş suquat yap sancı durumuna göre doktora görün mutlaka
4 Mart 2022 (1,747 puan) yorumladı
Kanala girmediyse bile doğum başlar mi alt karnım boş gibi
4 Mart 2022 (1,897 puan) yorumladı
Yavaş yavaş iniyor olabilir Nisan geldikten sonra hemen doğum baslamayabiliyo kimisinde 2 saat kimisinde 1 hafta sonra dediğim gibi yürüyüş suquat yaparsanız en azından bebegin normal doğum için işini de kolaylaştırmış olursunuz :)
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2022 (179 puan) cevapladı
O akıntı nişan ama bende de nişan geldiği halde açılma filan yoktu sancı da arada kısa sürer geçerdi hatta o nişan dan üç gün sonra suni sancı verdiler yine acilma olmadı diye sezaryan olmuştum ilk gebelikte 
0 oy
4 Mart 2022 misafir cevapladı
Ilk hamileliğimde bebek hep baş aşağı duruyordu ama kanala girmedi 39+2de suyum nişanım geldi birden açılmamda yoktu hiç acil sezaryen olmuştum 
0 oy
4 Mart 2022 (103 puan) cevapladı
Canım ben 40 haftayim doktora sordum dogum sırasında da iner dedi yani kanala inmeden de başlar dogum 
0 oy
4 Mart 2022 (1,454 puan) cevapladı
Başlayabiliyormuş ama benim 3-4 cm açılmam var, nişan da geldi, sabah düzenli sancı da vardı ama tık yok resmen artık dedim ki bu doğum kolay başlamayacak herhalde
0 oy
4 Mart 2022 (67 puan) cevapladı
Ben 35+5 te doğum yapmıştım. Bebek kanala inmemişti doğum yaptığımda sancım ve açılmam varmıs ben hissetmemiştim. Doğumu durdurmaya çalıstılar ama durmadı ve normal doğum yaptım. 
0 oy
4 Mart 2022 (667 puan) cevapladı
Yeğenim doğum yaptı aynı şekilde hastaneye gitti bebek kanala inmemisti suni sancı verdiler ona rağmen kanala girmedi sezeryana alındı 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 875 göst.
0 oy
3 cevap 315 göst.
0 oy
2 cevap 286 göst.
6 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Busra3411 (49 puan) sordu
0 oy
2 cevap 278 göst.
20 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Aysql1410 (521 puan) sordu

1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...