0 oy
181 göst.
4 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
36+3 haftalık hamileyim iki gündür ağrım oluyor ve bebek aşağıya indi gibi geliyor bana bu şekilde doğum olma şansı var mı acaba

1 cevap

0 oy
4 Mart 2022 (1,913 puan) cevapladı
Aynısı bende de var cnm bekliyorum ne gelen var ne giden 38+5
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...