0 oy
420 göst.
3 Mart 2022 Doğum kategorisinde (19 puan) sordu
37+2 olduk bugün bebeğim normalde çok hareketli hatta canımı yakacak şekilde hareket ediyordu ancak 2 gündür hareketleri azaldı doğum belirtisi olabilir mi?
Gebelik haftası 37+2

3 Cevap

0 oy
3 Mart 2022 (368 puan) cevapladı
Yeri daraldikca hareketi azalır miş diye okuyorum canım burada hep. Tecrübeli anneler daha iyi cevap vericektir. Sağlıkla alırsın inşallah kucağına ☺️
3 Mart 2022 (19 puan) yorumladı
Amin inşallah dört gözle onu bekliyorum ☺️☺️
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2022 (290 puan) cevapladı
Çok normal hareket etmekte zorlaniyo çünkü. Ama hiç hissetmiyosaniz doktora görünün derim bende 32 haftalıkken hissetmiyrm diye hastaneye gittim bir günlük yatış vermişlerdi sonra hissetmeye başladım. Şimdi 39 haftaligz az hareket ediyo hareket ettikçe zaten zorlandığını anlıyorum
4 Mart 2022 (19 puan) yorumladı
Yok hareket ediyor ancak önceki kadar değil birde haftasına göre kilosu fazla Çarşamba günü 38 olucam kontrole gidicem belki gün verir :)
0 oy
4 Mart 2022 (1,298 puan) cevapladı
Canım bende 37+3 üö gün almaya gidiyorum dediğin gibi hareketi azaldı 
4 Mart 2022 (19 puan) yorumladı
Haftasına göre kilosu fazla ve 2 hafta onde ultrason da 39//40 haftalık çıkıyor Çarşamba günü 38 olucam kontrole gidicem belki sezeryan derler
4 Mart 2022 (1,298 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun hakkınızda

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 163 göst.
0 oy
2 cevap 213 göst.
4 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif728 (96 puan) sordu
0 oy
1 cevap 211 göst.
7 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esramedine (11 puan) sordu

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...