Sabah kalkıp bir kac saattir belirtin yok diye mi bu tedirginligin canim, yani olabilir. 3 ayi da doldurmaya 1 hafta kalmış. Yani ilk 3 ay ve son 3 ay yasarsin. Sonrası seninle alakalı bir durumdur.
1,512,339 soru
24,667,960 cevap
367,097 kullanıcı