0 oy
268 göst.
2 Mart 2022 Doğum kategorisinde (1,525 puan) sordu
Kasıklarım sürekli ağrıyor sancı girip çıkıyor bebek o anda haraket edince daha çok ağrı oluyor . Doğum sancısı belden kasiga vurur diye biliyorum ilk dogumumda öyle olmuştu . Sadece kasik ağrısıyla doğum yapan var mı ? Acaba usuttum mu yoksa yalancı sancılar mi ayırt edemiyorum . Yardımcı olabilecek var mı .
Gebelik haftası 37

5 Cevap

0 oy
2 Mart 2022 (1,525 puan) cevapladı
?????????????
-Reklam-
0 oy
2 Mart 2022 (503 puan) cevapladı
Pek bilgim yok ama 32 33 haftalık hep ağrıdı devam ediyor ayakta az dursam bile. Dr.a sordum normal dedi. 
0 oy
2 Mart 2022 (800 puan) cevapladı
Her doğum sancısı bir olmaya bilir cam dinlen gelmiyorsa sancı düzenimi onu takip et birde kaç dakika ona bak ona göre acile git cnm
0 oy
2 Mart 2022 (84 puan) cevapladı

image

Bu konuda fikrim yok yeniyim maalesef benimde böyle silik çıktı testimde kasıklarımda ağrı var iki testimde böyle çıktı 1-2 gün sonra bir daha yaptım onda çıkmadı neden olabilir sizce hamile olabilir miyim 
0 oy
2 Mart 2022 (111 puan) cevapladı

Al bendende o kadar kasıklarim hep uyuşuk sanki acilcakmis gibi hissediyorum.yuruyemiyorum bazen sanki kafası orda sürekli tuvalet hissi 3. Bebişim bu arada 

37+2

1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...