0 oy
408 göst.
2 Mart 2022 Doğum kategorisinde (460 puan) sordu
Hanımlar merhaba bugun 40 haftalik oluyoruz geceb Perşembe sancılar ve 2 cm acilma vardi bebek dönmüştü kanala girmek üzereydi pazar günü kontrolde açılma ilerlememis dedi dr bugun tekrar kontrolüm var ne diyecek bakalım sezeryani kabul etsem anında yatıracak suni sanci ilk kızımda 18 saat çektim kendi sancim acilmam olsun istiyorum çok stresliyim insallah acilmam artmıştır normal doğum kolay olur suni alsam da az alirim diye hurma yedim iş yaptım ilişki yaşadım Nisan geldi meryem otunu cuma günü suya koydum bakalim.ne olacak kizlar dualariniza ihtiyacim var
Gebelik haftası 40

4 Cevap

0 oy
2 Mart 2022 (553 puan) cevapladı
İnşallah Allah gönlüne göre versin canım hayırlısı neyse o olsun inşallah 
-Reklam-
0 oy
2 Mart 2022 (1,602 puan) cevapladı
Dualarım sizinle Allah gonlunuze göre versin inşallah sağlıcakla gelsin
2 Mart 2022 (460 puan) yorumladı
Allah razinolsun insallah
0 oy
2 Mart 2022 (168 puan) cevapladı
Stres yapmamalısın. Sancı dediğimiz şey oksitosin aslında. Yani stres altında baskılanan hormon rahat ol. Allah'ım hayırlısını nasip et de yeter.. 
2 Mart 2022 (460 puan) yorumladı
Insallah cnm insallah
0 oy
2 Mart 2022 (2,238 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun kuzum
2 Mart 2022 (460 puan) yorumladı
Amin insallah

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 655 göst.
26 Haziran 2020 Doğum kategorisinde Ayse~ (420 puan) sordu
0 oy
2 cevap 201 göst.
28 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esraaa1222 (57 puan) sordu
0 oy
9 cevap 704 göst.

1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...