0 oy
176 göst.
1 Mart 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (15 puan) sordu

Kızlar üçlü tarama testi sonucum hastaneye gitmedim bir hafta sonra randevu aldım e-nabiza düşmüş sonucum bakabilir misiniz normal mi?

image

Gebelik haftası 19+0

2 Cevap

0 oy
1 Mart 2022 (12 puan) cevapladı
Normal görünüyor 
-Reklam-
0 oy
1 Mart 2022 (257 puan) cevapladı
Aynı sorudan 10 kere sormaniza gerek yok zaten kapanır hepsi birazdan 
1 Mart 2022 (15 puan) yorumladı
Yanlışlıkla oldu ben sorum gitmedi sandım

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,234 soru

24,666,674 cevap

367,033 kullanıcı

...