0 oy
310 göst.
1 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (109 puan) sordu
İki gündür ateşim var 7 haftalık gebeyim bebeğe bir zararı olur mu acaba fmf hastasıyım ilacımi bıraktım o yüzden olabilir mi
Gebelik haftası 7

2 Cevap

0 oy
1 Mart 2022 (103 puan) cevapladı
Ates xocuga zarar verir. Mutlaka gidin beklemeyin covit olabilirsiniz
1 Mart 2022 (109 puan) yorumladı
Tamam bir an önce gideceğim
-Reklam-
–1 oy
1 Mart 2022 (207 puan) cevapladı
Ateş bebeğe zarar verebilir. Bulunduğunuz şehir neresi ? Hastane yakınsa hemen gidin derim
1 Mart 2022 (109 puan) yorumladı
Doğuda bir ilçede kalıyorum kadın doğuma görünmek çok zor acil de çok kalabalık korkuyorum
1 Mart 2022 (207 puan) yorumladı
Bana doktorum hastalıklar konusunda ateşin çıkmadığı sürece bebek etkilenmez demişti. Parol için , atesinizi düşürmeye bakın
1 Mart 2022 (109 puan) yorumladı
Peki çok teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 188 göst.
28 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dduducum (1,146 puan) sordu
0 oy
1 cevap 160 göst.
0 oy
4 cevap 267 göst.
0 oy
3 cevap 290 göst.
6 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sabrina96 (1,257 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...