Bende de bir haftalık var gerilik doktor bana genetik dedi olduğundan küçük gorunuyor dedi gelişim geriliği de sayılmaz aslında dedi ben ve eşim minyon tipliyiz bebekte bizim gibi olacak galiba takılma ona
1,512,646 soru
24,671,738 cevap
367,292 kullanıcı