Kızlar 4. Ayımdayım. Bundan 2 hafta once karnım bormal bi şekilde büyümüştü. Şimdi ise belim, incecek karnım tuhaf yani altta baya yuvarlak degl sadece sanki üstten bir bastrmıs ta enine genişlemiş Normalmi. Yoksa bebek aşağıdamı., cinsşyet de erkek
Kaç haftadan itibaren çıktı ki karnın ben 12 haftalıpım karnım çıktı belli oluyo hamile olduğum
Genelde erkek bebekte karin top gibi cikar derler benimde 5 ayimdayim suan karnim top gibi cikti 5 kilo aldim
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı