Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Hamileyim kese var ama bebek yok daha dedi
0
oy
588
göst.
27 Şubat 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Ebruaymira33
(
86
puan)
sordu
Selam kızlar 4 haftalık hamileydim yani 2 hafta önce doktora gittim keseyi gördü ama bebek daha oluşmamış dedi Beta 2000'lerde normal bir gebeliğe benziyor dedi bu cuma tekrar randevum var kafama çok takıldı acaba Bir sorun mu var
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
7 Cevap
0
oy
27 Şubat 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
cevapladı
Çok erken daha bende cuma kan verdim 1550 çıktı cumartesi keseyi gördü iki hafta sonra gel dedi bazen 7 8 hafta bazen 9. Hafta görülebiliyor
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Çok sağol canım benim endişe ettim bende sağlıkla gelsin minikler
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Kaç haftalıksn sen canım ilk gebeliğin mi
27 Şubat 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
Evet ilk gebeligim 4+4 amin inşallah sağlıcakla gelsinler endişe etmeyin ablam 5 6 haftalıkken bebek görünmüyor diye kürtaj dendi başka doktora gitti o muayne etti alttan bebekte kese de sağlıklı hatta kalp atışı bile başlamış dedi şuan çok şükür doğum yaptı 5aylik oldu
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Maşallah canım benim inşallah benim ki de sağlıklıdır benim 2. Gebeliğim inşallah hayırlısıyla gelirler
27 Şubat 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
yorumladı
Hayırlısı inşallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
27 Şubat 2022
Ceren dursun
(
1,043
puan)
cevapladı
Hayır hiç sorun yok. Bebeği 6 veya 7. Haftada göreceksindir inşallah.
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Allah razı olsun canım benim çok teşekkür ederim miğde bulantisindan kafami kaldıramıyorum ne yapacağım bilmiyorum
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Şubat 2022
Snmlck
(
2,789
puan)
cevapladı
Yok cnm gayet normal olabiliyor bende 13 binlerde gittim 6.haftamdi bende bebeği göremedim geç döllenme dedi doktor şimdi 22+3 olduk bir kaç hafta bekle tekrar git
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️ migdem çok bulanıyor ne zaman geçecek ki
27 Şubat 2022
Snmlck
(
2,789
puan)
yorumladı
Bebekten bebeğe kişiden kişiye değişiyor ben bu bebeğimde hiç bulantı sorunu yaşamadım ilk kızımda 9 ay boyunca her sabah kustum bu arada 5.bebegim yani fazlaca deneyim yaşadım :))
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Oy maşallah Allah'ım esirgesin inşallah ❤️ sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim
Benim 2. Bebiş geliyor çok zor ama bulantı
27 Şubat 2022
Snmlck
(
2,789
puan)
yorumladı
Sende sağlıkla al kucağına insallah hepsi hayırlı evlat olsun inşallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Şubat 2022
Bernax
(
120
puan)
cevapladı
Bende de 4 haftalık kese göründü 2 hafta sonra gel dedi öyle bebek göründü gayet normal benim beta da 3000 di o zaman 4 haftalıkken
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Allah razı olsun canım benim içim rahatladı ❤️ migdem çok bulanıyor ne yapacağımı bilmiyorum
27 Şubat 2022
Bernax
(
120
puan)
yorumladı
Onuda şöyle ilaç verdin yoksa hiç çekilmiyor bulantı inşallah sağlıkli vakitlice alırız kucağımıza
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Aynen bir kızım var 2 yaşında inan onunla zor ilgileniyorum miğde bulantısından ne kadar berbat birşey bu bulantı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Şubat 2022
elifielifi
(
1,112
puan)
cevapladı
kuzum hiç telaş yapma insan ister istemez takılıyo ama çok erken daha zamanı gelince görürsün inşallah..
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Allah razı olsun canım benim inşallah çok teşekkür ederim ❤️
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Şubat 2022
Mervebolat
(
985
puan)
cevapladı
Daha erken görünmesi için en erken 5 haftada gözüküyor en geç 8-9 haftada gözükebiliyor
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Çok sağol canım benim inşallah gittiğimde görebiliriz ❤️
27 Şubat 2022
Mervebolat
(
985
puan)
yorumladı
Görürsünüz Allah'ın izniyle inşallah içinizi ferah tutun stres yapmayın ❤️
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
İnşallah canım benim Allah razı olsun ❤️
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
27 Şubat 2022
Ozlem66B
(
176
puan)
cevapladı
Canım ben 5 haftalıkken öğrendim bebeğimi doktora gittim gözükmedi kese var bebek yok denildi 9 da gittim yine aynısı denildi devlet hastanesi fakat aynı gün özele gittım bebek gorundu kesede kalp atışını da duydum :) şu an 38 haftaligim
27 Şubat 2022
Ebruaymira33
(
86
puan)
yorumladı
Maşallah canım benim inşallah en kısa zamanda bende görürüm ❤️
28 Şubat 2022
Ozlem66B
(
176
puan)
yorumladı
Amin inşallah canım kalbini ferah tut ve dua et :)
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,565)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,013)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,417)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,890)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,791)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,730
soru
24,673,024
cevap
367,375
kullanıcı
...