0 oy
274 göst.
27 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar!ben 17 haftalık hamileyim ve doktora gittim 3 gün önce doktorum beni muayene etti ve muayene sırasında bebeğimin böbreğinin şiştiğini söyledi o yüzden de 2. Düzey ultrason yani detaylı ultrason için Diyarbakır'a doğum Hastanesi'ne  gitmemi istedi ve ben doğum Hastanesi'nin hangi hastane olduğunu bilmiyorum lütfen hastanenin ismini bilenler bana yardımcı olabilirim rica etsem?? 
Gebelik haftası 18.
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 199 göst.
27 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Can_25561 (14 puan) sordu
0 oy
2 cevap 320 göst.
0 oy
2 cevap 297 göst.
0 oy
4 cevap 488 göst.

1,512,504 soru

24,670,047 cevap

367,206 kullanıcı

...