0 oy
396 göst.
26 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (204 puan) sordu
Merhabalar pazartesi normal doğum için yatısım yapilcak günüm bitti ama ne sancı nede açılma var İstanbul cakmak erdem hastanesinde dogum yapan varmi memnuniyetinizi merak ediyorum yapanlar varsa yazarsa sevinirim

3 Cevap

0 oy
26 Şubat 2022 (98 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Benim annem 5 çocuğunuda erdem hastanesi funda hanım da doğurdu. Şimdi hayırlısıyla 32 haftalık kızımı bende ebeme doğurtucam  
-Reklam-
0 oy
26 Şubat 2022 (985 puan) cevapladı
Benim görümcem erdem hastanesinde doğum yaptı ama küçük bakkalköy de gayet memnundu hemşireler çalışanlar çok güzel bir şekilde ilgilenmişler bence değişmez her şubede aynıdır diye düşünüyorum
26 Şubat 2022 (204 puan) yorumladı
Insallah tesekkur ederim yorumunuz için
0 oy
26 Şubat 2022 (255 puan) cevapladı
Doğum değil ama annem ameliyat olmuştu.ilgili ve hoşgörülülerdi. Temizdi bir sorun yaşamadık 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,789 göst.
23 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Simalim (141 puan) sordu
0 oy
3 cevap 513 göst.
0 oy
2 cevap 1,179 göst.
3 Eylül 2020 Doğum kategorisinde Krbnmrve (21 puan) sordu
0 oy
6 cevap 2,321 göst.
12 Şubat 2019 Doğum kategorisinde Kübra kızılarslan (22 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,262 cevap

367,384 kullanıcı

...