0 oy
323 göst.
25 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (55 puan) sordu

Gebelikte kabızlığa ne iyi gelir kızlar var mı Bi çözümünüz karnıma ağrılar giriyor çok rahatsız ediyor :((

Gebelik haftası 15+5

4 Cevap

0 oy
25 Şubat 2022 (156 puan) cevapladı
Greyfurt yemeyi deneyebilirsin, tuzsuz şekilde tüket greyfurt u etkili oluyor. 
-Reklam-
0 oy
25 Şubat 2022 (229 puan) cevapladı
Sabahları aç karnına kuru kayısı yedim canım ben. Çok çektim kabızlıktan şuan biraz iyiyim. Aşırı rahatsız ediyordu. Sıvı bol tüketmeye bak katı şeyler pek fazla yeme. Yürüyüşte iyi geliyor. Ben bu şekilde atlattım. İnşallah sende de kısa zamanda çözülür 
0 oy
25 Şubat 2022 (229 puan) cevapladı
Sabahları aç karnına kuru kayısı yedim canım ben. Çok çektim kabızlıktan şuan biraz iyiyim. Aşırı rahatsız ediyordu. Sıvı bol tüketmeye bak katı şeyler pek fazla yeme. Yürüyüşte iyi geliyor. Ben bu şekilde atlattım. 
0 oy
25 Şubat 2022 (1,111 puan) cevapladı
bende ayni derrten öluyordum hergun bir litre kaysi meyvesuyu iciyorum gayet iyiyim simdi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 328 göst.
23 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Semasu12 (100 puan) sordu
0 oy
7 cevap 617 göst.
8 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mrvehrn (476 puan) sordu
0 oy
7 cevap 766 göst.
0 oy
0 cevap 391 göst.

1,512,319 soru

24,667,683 cevap

367,077 kullanıcı

...