12haftalıkken gittiğimde ense kalınlığı 3 mm ölçüldü 4 gün sonra tekrar gittim risk var dedi doktorum ense kalınlığı daha da düşmüş dedi kombine risk yüksek çıkmış ense kalınlığından dolayı karnından sıvı almamız şart dedi 2. Ćocuğum ve şuan 16 haftaligiz tekrar doktora gitmeye korkuyorum inanın var mı yokmu diye düşünmekten nasıl geçecek bu hamilelik bilmiyorum ama sıvı aldırmak tehlikeli ve çok pahalı sizce var mıdır birşey?
1,512,301 soru
24,667,413 cevap
367,065 kullanıcı