0 oy
75 göst.
22 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (60 puan) sordu
Selam arkadaslar. 14+2 haftada göbəkde kisa sancilar olmasi normal mi? 3defa oldu durdu, 1 kac dakika sonra yeniden tekrarlandi. Sanki gobek iceriden dartiliyor

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...