0 oy
220 göst.
21 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (493 puan) sordu
Doktora gittim ve kızım olucagini öğrendim çok mutlu oldum isim olarakta Leyla Aden düşünüyoruz sizce güzel mi?
Gebelik haftası 17+6
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
21 Şubat 2022 (85 puan) cevapladı
Anlamı ne canım 
21 Şubat 2022 (493 puan) yorumladı
Küçüklüğümden beri dedem bana Leyla diye sesleniyor nenem de artık kıza Leyla deme dedi bende bana demesin kızıma der dedim Aden de cennet bahçesi demek
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...