0 oy
346 göst.
21 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Daha once kayiplarim olduğu için dokturum prednol verdi suan 18 mg kullanıyorum 14 .haftadan sonra 8mg düşürecek kullanan varsa kaçıncı haftada kullanmayı birakiyoruz
Gebelik haftası 12+3

2 Cevap

0 oy
21 Şubat 2022 (222 puan) cevapladı
Ikiz gebelik mi
4 Mart 2022 (4 puan) yorumladı
Hayir tek bebek
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2022 (1,244 puan) cevapladı
Bı önceki sorun kapanmış burdan yazayım endişelenme bendede durum aynı kan ilacive vitamin yapıyor üstelik kabizda yapıyor kan ilacı 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 721 göst.
8 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zehrasu (537 puan) sordu
0 oy
4 cevap 473 göst.
3 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minik mucizem (81 puan) sordu
0 oy
6 cevap 640 göst.
0 oy
12 cevap 1,052 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ecrin nur (422 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,203 cevap

367,324 kullanıcı

...