İlk haftalar bende de oldu hatta bugün yarın adet olurum diyordum meğerse hamileymişim :) ilk 1 ay çektim o ağrıları yanlış hatırlamıyorsam. Bebek yerleştiği için oluyormuş normal yani.
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı