Canım ben konya hospitale gitmiştim 270 TL ücret ödedik .Eşim de girebilmisti içeriye .Şuan 7 aylık olduk fiyatta bı değişiklik oldu mu bilmiyorum .
1,512,427 soru
24,668,944 cevap
367,154 kullanıcı