0 oy
281 göst.
19 Şubat 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (106 puan) sordu
Merhabalr hanimlar benim ikili tarama testim riskli cıktı ve sekerim cok yuksek sürekli sivi aldirmadim ve doktor seker den dolayi bebegin kalbi durabilir diolar tsh degerleirmde cok yuksek cikio henuz insüline baslamadik ve cocuk kardiyoloji bebegi surekli kontrol edecek dediler başima gelen varmi sekerden kalbi duran ve ikilisi sorunli cikan varmı
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
19 Şubat 2022 (2,779 puan) cevapladı
Başıma gelmedi ama şeker için diyet veriyorlar diye biliyorum canım ikili tarama da kesin sonuc değil riskli olup sağlıklı doğan bi sürü bebek var içini ferah tut bol bol dua et ve şeker için dikkat et saglikla gelsin inşallah 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 349 göst.
19 Şubat 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Elizannn (106 puan) sordu
0 oy
3 cevap 303 göst.
0 oy
2 cevap 358 göst.
0 oy
3 cevap 695 göst.

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...