0 oy
236 göst.
19 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (111 puan) sordu
Merhaba hanimlar dogum yapali iki haftayi gecti ama hala iyilesemedim bir turlu dikislerim hep kaniyor ve agriyor son kontrolum de doktor Lamiderm diye bi krem verdi dikislerim kurumustu onu surdukten sonra kanadi hala durmadi 

Normal dogum yapipta nasil yol izlediniz iyilesme sureciniz nasil oldu krem bir sey kullandiniz mi
Gebelik haftası Dogum
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 599 göst.
0 oy
8 cevap 845 göst.
0 oy
3 cevap 442 göst.
0 oy
5 cevap 597 göst.
25 Haziran 2018 Doğum kategorisinde Meral2756 (9 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...