0 oy
104 göst.
18 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Hanımlar hayırlı günler.

Benim yeşil renkli akıntım vardı doktora gittim. Tahlil falan yapılmadan fitil yazdı. Fitilin reçetesini okuyunca hamileliğin ilk 3 ayında kullanılmaz yazıyor. Bende korktum kullanmadım. Şu an akıntı devam ediyor. İlk 3 ay fitil kullanıp herhangi bir sorun yaşayan oldu mu acaba 
Gebelik haftası 10+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...