0 oy
236 göst.
18 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (74 puan) sordu
Kızlar 33 haflalık hamileyim. Karnım asagı inmiş erken değilmi sizce 
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
18 Şubat 2022 (616 puan) cevapladı
Aslında erken ama bu haftalarda artık doğum haftası oluyor bebekler çıkmak istiyor dışarda ne varsa bende 33 haftaligim benimkide durmucak gibi :)
18 Şubat 2022 (74 puan) yorumladı
Hiç sorma ya  kızmı canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 318 göst.
0 oy
2 cevap 252 göst.
2 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hiccccc (256 puan) sordu
0 oy
2 cevap 555 göst.
15 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Catslover42 (105 puan) sordu

1,512,555 soru

24,670,776 cevap

367,240 kullanıcı

...