0 oy
236 göst.
17 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,673 puan) sordu
Eşimle bir kez denemiştik adetim gelmeden 1 hafta önceden erken gebelik yaptım defalarca negatif çıktı. Panik atak hastası olduğum için düzenli olarak validol kullanıyordum, testte negatif cikinca tekrar başladım. Adetim gecikti ve hamile olduğumu ogrendim. Toplamda 5 kez kullanmış oldum dağları gebeliğin o haftası 3-4. Haftalara denk geliyor. Doktorum takma bise olmaz dedi ama içim içimi yiyor. Sizinde başınıza böyle bi durum geldi mi acaba?
Gebelik haftası 21
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...