0 oy
154 göst.
16 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Arkadaşlar 25 haftalık gebeyim Dr suyumun fazla olduğunu söyledi başka bı sıkıntı yok onun haricinde detaylı ultrasona gitmedim Dr doğumdan sonra bakacaz dedi bu süreçte suyun fazla olması çok mu kötü bişey oluyor başına gelen varmı 
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 421 göst.
5 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Mermusin (68 puan) sordu
0 oy
0 cevap 157 göst.
24 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde A5B6C95Y20 (97 puan) sordu
0 oy
2 cevap 220 göst.
22 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde A5B6C95Y20 (97 puan) sordu
0 oy
6 cevap 768 göst.
12 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Nihall5467 (70 puan) sordu

1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...