0 oy
215 göst.
15 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Merhaba kızlar 36+4 haftalık hamileyim aksama doğru belime birden agri girdi ve aşağıya doğru aşırı baskı vijanada çok kotu ağrı yanma oldu böyle birkaç defa üst üste oldu şimdi daha hafif doğum belirtisimi acaba

1 cevap

0 oy
15 Şubat 2022 (429 puan) cevapladı
Valla gebelikte bel agrisina iyi demezler ama bilemedim,  gidin isterseniz bir acile görünün.
16 Şubat 2022 (13 puan) yorumladı
Bir süre sonra geçti ama ara ara oluyor aşırı baskı oluyor aşağıya doğru ama
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 312 göst.
0 oy
0 cevap 164 göst.
16 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra25. (232 puan) sordu
0 oy
2 cevap 401 göst.
0 oy
4 cevap 435 göst.

1,512,402 soru

24,668,676 cevap

367,144 kullanıcı

...