20.haftadayım bebeğimi hep sol tarafta aşağılarda hissediyorum. Baskı ve sertlik şeklinde hissediyorum. Tam bir oynama gibi bişey hissetmedim henüz. Bu normal mi? Sol tarafta olan bebeğin cinsiyetine ne diyorlardı
1,512,223 soru
24,666,403 cevap
367,001 kullanıcı