0 oy
161 göst.
14 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (33 puan) sordu
33+0 haftalık hamileyim tansiyonum 13.7/ 15.10/ 12.8/ 13.9 şeklinde oynuyor idrar ve kan tahlilleri temiz çıktı tansiyonum yüksek ama dinlenincede 15 i gören tansiyon 13 e inebiliyor hemen bu durumda erken doğum riski olurmu olan varmı yada ne kadar süre kontrollü gidilebilir 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 329 göst.
14 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 68firdevs (33 puan) sordu
0 oy
0 cevap 130 göst.
0 oy
4 cevap 270 göst.
0 oy
3 cevap 246 göst.
5 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilansu (329 puan) sordu

1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...