0 oy
132 göst.
13 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Kızlar 39+1haftalik oldum sirtim çok agiriyor acaba dogum belirtisi mi 
Gebelik haftası 39+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 224 göst.
21 Aralık 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Esra8 (143 puan) sordu

1,512,443 soru

24,669,237 cevap

367,164 kullanıcı

...