0 oy
254 göst.
13 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (295 puan) sordu
Kizlar kac gundur post açıyorum biktiniz benden yarin kurtaj  gunum  bebegim gelismemis demistim bugun benden buyuk bi parça düştü parmagim kadar düştü bu dusukmudur ve dogum sancisi gibi sancim vardi şimdilik gecti acile gittim bakmadilar yarin gel dediler yarin bana kurtaj yaparmı doktor boyle durum yasayan varmi 

5 Cevap

0 oy
13 Şubat 2022 (1,068 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun kaç haftalıktı
13 Şubat 2022 (295 puan) yorumladı
Sagol 5 hafta 7 gunlukde kalmis bebegim
-Reklam-
0 oy
13 Şubat 2022 (367 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun öncelikle dr yinede bakar bebek düşse bile içerde parca kalma ihtimaline gore usg bakar rahim temizse kürtaja gerek kalmaz ama içerde az da olsa parca varsa olursun kürtaj 
0 oy
13 Şubat 2022 (1,030 puan) cevapladı
Benimde parca düstü ama nolur nolmaz parca kalır diye her türlü kürtaja alınıyosun korkma iki kere oldum bir şey olmadı
0 oy
13 Şubat 2022 (852 puan) cevapladı
İceride parca kaldiysa kürtaj yaparlar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 221 göst.
0 oy
4 cevap 538 göst.
22 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nagihannnn61 (874 puan) sordu

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...