0 oy
176 göst.
13 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu

Şey İlk önce ben sheeen sendromuyum ve kortizon kulanmak zorundayim bişey ölümü sizce bebege zarar verir mi 

Gebelik haftası27+2
Gebelik haftası 27

2 Cevap

0 oy
14 Şubat 2022 (2 puan) cevapladı
Doktora sormalısınız bence zararlı 
-Reklam-
0 oy
14 Şubat 2022 (985 puan) cevapladı
Doktoruna sor bence benim bildiğim kadarıyla paroldan başka ilaç kullanmak sıkıntılı gerektiğinde antibiyotik kullanabiliyoruz o kadar

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...