0 oy
215 göst.
12 Şubat 2022 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu
Kizlar dün 38+5 te çatı muayenesi oldum. Korkulacak birşey değil. muayene esnasında canım yanmadı ancak dünden beri çatimda, karnimda ağrı var. Oturup kalkarken, sağa sola dönerken ağrı yaşıyorum. Yürürken zorlanıyorum. Çatı muayenesi sonrası böyle bir durum yaşayan var mı?
Gebelik haftası 38+6
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 2,021 göst.
0 oy
2 cevap 387 göst.
0 oy
3 cevap 386 göst.

1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...