0 oy
258 göst.
11 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (94 puan) sordu
Kızlar 38.5 hamileyim akıntım çok fazlalaştı bu sıralar aama herhangi bi leke falan yok takip ediyorum sizce neden olabilir acaba doğum işaretimi
Gebelik haftası 38.5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
11 Şubat 2022 (89 puan) cevapladı
Akıntı da herhangi bir lekelenme yoksa normaldir bende nişan doğumdan 4 gün önce gelmişti o zaman da akintim olmuştu ama nişan gelmeden önce de akıntı oluyor
11 Şubat 2022 (94 puan) yorumladı
Akıntım fazlalaştı kontrol ediyorum da acaba her an leke gelebilir mi diye ama tık Yok
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,618 göst.
0 oy
4 cevap 698 göst.
0 oy
1 cevap 306 göst.
0 oy
3 cevap 339 göst.
27 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevde Meva (100 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...